I love to sing!

I love to sing!
The whole family(almost) on Singing bee!

Vanja -the dreamer!

Vanja -the dreamer!
Singing bee

lørdag 20. februar 2010

Hyllest fra ei god vennine

Denne fine hyllesten fikk jeg fra ei god vennine... Im deeply touched ....


Du er en engel -du viste meg veien...
Du er en engel ,en veiviser,du viste meg vei når jeg slet og hadde det vondt ..du er en engel ,en mentor.. du gjorde meg mere bevisst på meg selv…så måtte jeg gå veien alene,tok et steg om gangen ,tok kurs i sommer 2008,i selvutvikling,blitt mere positiv,gladere igjen ,men du er en engel fordi du viste meg veien når jeg hadde det vondt og behøvde å komme meg videre da andre “tråkket” meg ned,”helt på bunnen”var jeg ,følte at ingen likte meg og var ute etter å ta meg ,du er paranoid sa du til meg(for 5 år siden) .men du var en engel,du viste meg vei i mørkret..
Nå går jeg altså veien alene..alt går mye bedre nå, blitt mere sosial og utadvent..det som stoppet meg, satte begrensninger for meg gjennom livet er borte nå…og gamle venner og kjente tar kontakt på Facebook
Ja,jeg er glad om dagen nå,verden smiler til meg ,bare fordi Du var engel og viste meg vei

Nå har ikke du det så lett om dagen min kjære venninne og mentor,nå er det jeg som må trøste deg klem

1 kommentar:

  1. hei igjen Vanja,det går bedre med meg nå..har du bytta tlfnr? håper at vi fortsatt er venner selv jeg fortalte om oppklaringen + at det ikke var fordi jeg er overvektig at jeg ble mobbet ,håper at du forsatt er på "min side" og støtter meg ,har fortalt om mobbingen til DT nå fordi de ville ha lesernes egne mobbehistorier..og du vet jo at vi hadde det fint når jeg var trygg og rolig og ikke paranoid..klem fra Kjersti

    SvarSlett