I love to sing!

I love to sing!
The whole family(almost) on Singing bee!

Vanja -the dreamer!

Vanja -the dreamer!
Singing bee

tirsdag 2. februar 2010

Idag-den første dagen av resten av mitt liv !

Tenk idag er faktisk den rykende ferske dagen , av resten av mitt liv !Det er jo helt utrolig egentlig !Med så mye elendighet , sykdom,og død som hører om, så er det en stor gave å få lov å være,pust og leve... Jeg er takknemmelig for hver eneste dag , uansett om den er trist, lei, slitsom, eller rett og slett bra !Tror det er veldig viktig å være takknemmelig .

Idag begynte jeg denne dagen med en tur på SATS , og 1 time med knallhard step styrke , det gjorde godt for både kropp og sjel ,og nå jeg er klar for å ta imot resten av dagen med nebb og klør!:-)

5 kommentarer:

  1. Velkommen til blogg-verdenen! Kunne ønske jeg hadde en liten prosent av din positive holdning - stå på videre! ;o) kleM

    SvarSlett
  2. SWEET Vanja! :) Sjekk bloggen min også. Klem Eirin

    SvarSlett
  3. Grattis med blogg!! :):)
    -ett trykk og du er hekta-

    SvarSlett
  4. Grattis med blogg ;you Go Girl :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk allesammen!:-) Vi skal nok få mye morro her etterhvert ja;-) hehe

    SvarSlett