I love to sing!

I love to sing!
The whole family(almost) on Singing bee!

Vanja -the dreamer!

Vanja -the dreamer!
Singing bee

fredag 18. juni 2010

Baby on the way .....

Ja... Nå er det ei god stund siden jeg oppdaterte dere på livet mitt..Mye som har sjedd siden sist skal jeg fortelle dere , deriblandt har jeg funnet ut at jeg gravid , og skal bli Mamma !:-) Det var en nyhet , som var totalt uventa !Så jeg har vært lenge i sjokk , før det nå har begynt å gå opp for meg , at ja, jeg skal faktisk bli MAMMA ... Idag i skrivende stund er jeg 17 uker og 4 dager på vei :-))) Og skal snart på ultralyd , for å finne ut av hvordan det står til der inne med den lille ...Magen vokser iallfall,og sommerfuglene flakser rundt , så det er vel egentlig liten tvil om at det er liv der inne ;-) Og Gud så takknemmelig jeg er for det !Så nå er det bare å nyte hver eneste dag , og kose seg , så lenge man er frisk , og ikke altfor tung i rumpa;-) hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar