I love to sing!

I love to sing!
The whole family(almost) on Singing bee!

Vanja -the dreamer!

Vanja -the dreamer!
Singing bee

lørdag 12. november 2011

Takk for sist !:-)

Hey !
Hadde nesten glemte at jeg hadde en blogg jeg ...;-) Så opptatt har jeg vært det siste året , etter at jeg fikk sønnen min Jonathan Amadeus ... Det er virkelig sant som alle sier: Etter at man får barn , er bankkontoen mindre , huset mere rotete , men hjemmet og hjertet er lykkeligere .... :-)
Og dagene bare flyr avgårde... !
Nå er min lille skatt snart 1 år :-D så her går det fort i svinga ;-)


I skrivende stund, sitter han oppi leikegrinda si og ser på *Tommel opp-stå opp* på NRK :-))))
Der er det mye koselig underholdning for barn , også de voksne;-)

Musikken har det stått stille med en god stund, men håper det tar seg opp igjen snart !;-)))

Ha en flott søndag og Farsdag alle sammen !:-)


Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar